כתוצאה מכך התפתחו שני דברים חשובים לטובת קהל מאמני הכושר שלנו:
שימו לב, במקצוע שלכם יש היצע שונה ומשונה של פוליסות ביטוח מסוגים שונים. לא נפרט כאן את כל האפשרויות אבל נדגיש כמה סוגיות חשובות בעת רכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית:
אם בחרתם לא לרכוש דרכנו את הפוליסה, כמה טיפים חשובים שגם אם נאמר לכם אחרת על ידי הנציג הטלפוני, חשוב שתשמרו על הכללים הבאים:
מתאמן שהצהרת הבריאות שלו נקייה, צריך למלא הצהרה חדשה אחת ל 24 חודשים.
מתאמן שענה "כן" על אחת השאלות (ולא משנה איזו שאלה) נדרש להביא אישור עדכני מרופא שמאשר לו להתאמן וכמו כן מחויב למלא הצהרת בריאות חדשה כל 12 חודשים, בכפוף לאישור רפואי.
מצ"ב הצהרת הבריאות הנדרשת על פי חוק, ורק זו!
מאמנים ששוכרים זמן שימוש בסטודיו שלא שלהם ו / או מעבירים חוגים כנגד קבלה בעבור מכוני כושר או סטודיו – לא להסתמך על הביטוח של מכון הכושר או הסטודיו. עדיין יש חשיפה לתביעה.
כנ"ל לגבי בעלי המכונים ו / או הסטודיו – וודאו (עדיף תחת הסכם חתום) כי למאמן יש ביטוח צד ג' עם ביטול חריג אחריות מקצועית בתוקף.
מרבית מאמני הכושר לא מודעים לסל השירותים שאנו מציעים.
דניאל מזמין כל אחד ואחת לפגישה אישית בה תעברו יחד על המצב הקיים וחשיבה משותפת האם נדרש שינוי כלשהו, כולל תכנון פיננסי משולב תכנון מס.
© 2018 All rights reserved
Made with ❤ with Elementor